26 noiembrie 2015

Ziua ștafetei

Andra Topan, cls. a VIII-a A


În perioada 16-20.11. 2015 a avut loc proiectul  ,,Ziua ștafetei”, o activitate  în care au fost implicate mai multe școli și licee din România. Activitatea a fost susținută de fundația ,,Terre des hommes” și are legatură cu „Ziua drepturilor copilului”- 20 noiembrie.  În școala noastră au fost peste 40 de elevi implicați- participanții, și 23 de  mentori- profesori, învăţători, cadre medicale, secretar.

La această activitate au participat elevii din clasele a VIII-a. Fiecare și-a putut alege o meserie din școală, pe care să o practice într-o oră: profesor, medic, secretar, învățător, bibliotecar,... Scopul a fost să ne facem o părere despre unele meserii, să le respectăm mai mult și să înțelegem că avem nu numai drepturi, ci și obligații.


Ce cred profesorii, mentorii?
,, A fost un prilej prin care elevii au ajuns să respecte mai mult unele meserii”
 ,,E o activitate utilă, care îi poate ajuta să vadă și obligațiile pe care le au”.

Dar elevii?
 ,, Mi-a plăcut mult să fiu profesor”
 ,,Să fii medic e frumos, dar ai mult de învățat”
,, Mă bucur că am participat, am aflat cum e să fii profesor”
,,Am realizat că meseria de profesor este frumoasă, ca ai nevoie de răbdare, de atitudine pozitivă și, ceea ce este valabil în orice meserie, să îți placă ceea ce faci!
A fost o zi în care am privit din altă perspectivă! Am încercat diverse meserii!

Dar, ceea ce este important, majoritatea ne-am simțit bine având meseria pe care am ales-o!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.