6 noiembrie 2015

Hai la film!


The Maze Runner
Adrian Sofronovici, cls. a VII-a B

Am văzut recent filmul "Maze Runner 2" și mă gândeam să vi-l recomand și vouă. Sunt sigur că o să vă placă! Filmul a fost genial, chiar mai bun decât primul! E un SF tipic, lansat in 2015, din categoria filmelor pentru adolescenţi. Vă recomand din toată inima să mergeți să-l vedeți! După părerea mea este unul dintre cele mai bune filme din 2015.

Pur și simplu m-a fascinat, nu mă așteptam ca un film să îmi dea atât de multe emoții!  E atât de reală teama pentru ce se va întâmpla cu adolescenții din rolurile principale! Labirintul este o capcană a guvernului R.A.U., unde, în prima parte, adolescenții au fost închiși și supuși unor țeste! După terminarea labirintului, adolescenții aveau să fie eliberati și lăsați să se reîntoarcă la familiile lor, dar asta a fost doar o altă minciună a guvernului. Imaginați-vă că vă aflați în deșert, noaptea, pe furtună, și  sunteți urmăriti de un soi de zombie mutanți...Ce ați face??? Răspunsul îl puteți afla în film!

Dacă preferaţi să citiţi cărţile, sunt absolut extraordinare! Eu, momentan citesc primul volum din "The Maze Runner", dar în engleză! Un exerciţiu excellent!

 Rating-ul filmului e 6.9/10 (Conform www.imdb.com - baza de date internatională de filme) dar, după părerea mea merită 10! E excelent filmul și vă recomand să îl vedeți!!! 














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.