28 noiembrie 2015

Profesorii noștri

De vorbǎ cu doamna profesoarǎ Mirela Costache,
profesor de educație plastică în Școala Gimnazială „ Ion Creangă” Cluj

-interviu realizat de Denis Oros și Victor Stoica din clasa a VII-a C

Î: Cum vedeți școala și elevii din ziua de azi ?
R: Școala este foarte mult schimbată față de cum era, elevii nu mai sunt destul de respectuoși. Școala a devenit mai stresantă pentru profesori.

Î: Cum ar trebui să fie un elev, după părerea dvs. ?
R: Receptiv la sentimentele pe care i le transmit și nu trebuie să existe o barieră între elevi și profesori.
Î: Cum ați fost dvs. ca elev ?
R: Am fost și eu neastâmpărată, dar am respectat întotdeauna profesorii.
Î: Dacă v-ați întoarce în timp, cum ați fi ca elev ?
R: Aș studia foarte mult arheologia pentru că visul meu era să mă fac arheolog.
Î: Ce tip de elev apreciați ?
R: Copilul care să știe să aprecieze ceea ce facem noi, profesorii pentru el.

Î: Vǎ rug sǎ numiți douǎ tablouri preferate și douǎ piese muzicale preferate.
R: Mie întotdeauna mi-au plăcut picturile lui Claude Monet, iar dintre piesele muzicale preferate aș numi „Lacul Lebedelor” și „Sonata” lui Beethoven

Î: Aveți talente ascunse sau hobby-uri...?
R: Să pictez (doar că nu prea am timp),să ascult muzică și să citesc
Î: Ce faceți în timpul liber ?
R: Citesc, mă plimb și mă uit la seriale polițiste J
Î: Cum decurge o zi obișnuită în afara școlii ?
R: Alergat, cumpărături, citit și recreere la TV și laptop.

Î: De ce ați ales să fiți profesor ?
R: Pentru că iubesc copiii.
Î: Ce v-a impresionat cel mai mult de când sunteți profesor într-o școală?
R: Când am fost repartizată în com. Zăbala, jud. Covasna mi-a plăcut sinceritatea și respectul copiilor.


Mulțumiri doamnei profesoare!


Beethoven-"Sonata lunii"
https://www.youtube.com/watch?v=fhGyOvNvJoc

P. I. Ceaikovski- Lacul lebedelor

https://www.youtube.com/watch?v=hN7jgCcOvfw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.