2 aprilie 2023

O zi cu căluți

 



În săptămâna Școala Altfel, eu și clasa mea, a IV-a C, am avut ocazia să vizităm resortul Wonderland din Cluj.

Acolo am avut parte de o mulțime de jocuri distractive, concursuri între echipe; cei mai curajoși dintre noi s-au bucurat de tiroliana din Parcul de Aventură și am petrecut timp minunat alături de căluții cei blânzi.

La grajduri am aflat informații despre minunatele creaturi și fiecare copil a avut ocazia să mângâie și să încalece un cal sau un ponei. Chiar dacă la început unor copii le-a fost frică de cai, încet, încet, fiecare a reușit să își  învingă frica.

Toții copiii au avut parte de o experiență de neuitat și fiecare a învățat cum să se comporte în jurul acestor animale.

Pot spune ca această activitate a fost una din cele mai atractive activități de care am avut parte în acești cinci ani minunați de școală.

Cătălina Ciuban, clasa a IV-a C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.