23 iunie 2016

Să nu uităm folclorul!

Alexia Dezmirean, clasa a VI-a D

Am cunoscut recent o minunată fetiță, Chiuian Patricia (11ani), din clasa a IV-a E. Este vorba despre o elevă cu rezultate bune la învățătură, pasionată de limba română  și o foarte talentată cântăreață de muzică populară. Am auzit-o prima dată cântând la serbările din școală, dar activitatea ei in domeniul muzicii populare este mult mai bogată, având deja colaborări cu o televiziune de profil. 

 Patriciei îi place și muzica modernă, a făcut și dansuri moderne, ca mai toate fetele de vârsta ei, dar în cele din urmă a ales folclorul. Pentru că sunt atât de rari, astăzi, copiii care aleg această cale,  am decis să stau de vorbă  cu ea, iar Patricia a fost foarte draguță și mi-a răspuns la câteva întrebări.
-De cât timp ai descoperit plăcerea de a cânta?
-De puțin timp, de 2 ani.
- Cine îți îndrumă pașii în muzică și în ce club folcloric activezi?
-Sub îndrumarea domnului profesor Săndel Filip, la Clubul Vedetelor, Muguri de Folclor.
-Câte ore pe săptămână participi la cursurile de canto?
-De două ori pe săptămână.
-Ce reprezintă muzica pentru tine?
-Muzica îmi dă un sentiment de libertate si fericire.
-Ce alte activități mai desfășori? Îmi închipui că iubești și dansul și portul popular în aceeași măsură.
-Da. Fac și dansuri populare și îndrăgesc portul popular.
-Cât de des participi la spectacole?
-Pe tot parcursul anului.

- Felicitări și mult success! Îți mulțumesc pentru timpul acordat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.