13 iunie 2016

Interviu cu Alesia Baicu, clasa a v-a D

Numită de colegi “elev de nota 10”, Alesia este o prezență calmă și discretă, dar un copil vesel, luminos, profund, matur, inteligent și înzestrat cu un talent artistic deosebit. In interviul următor, Alesia ne vorbește despre pasiunea ei pentru desen.
Interviu realizat de Andreea Petrișor,  clasa a 5-a D

Salut, Alesia. Mulțumim că ai acceptat să stai de vorbă cu noi. Scopul acestui interviu este ca elevii școlii noastre să te cunoască mai bine. Ai putea să ne răspunzi la câteva întrebări?
Desigur. Întrebați-mă orice!

Tu ești o adevărată artistă, nu? Îți place ceea ce faci?
Da, ador să pictez, să desenez și îmi place să cred că voi deveni al doilea Picasso, dar cu succes în timpul vieții, nu după moarte.

Ce îți place să pictezi cel mai mult?
Îmi place să pictez peisaje, natură statică…… în general natura.


Ce te-a inspirat să pictezi?
Pictam încă de la grădiniță. De atunci am început cu concursurile. O colegă picta mereu mai frumos decât mine, ceea ce m-a făcut ambițioasă. În clasa I am avut primul meu profesor de desen in particular. Pot spune că doamna învățătoare Margareta Pascu, m-a îndreptat spre minunata lume a artei.


Ai vrea să fii faimoasă?
Nu, nu mă interesează neapărat faima. Aș vrea doar să schimb lumea printr-un talent al meu. Cred că o pictură frumoasă poate schimba lumea, viitorul.

Ai vrea sa intri în istorie ca o pictoriță celebră?
Da, mi-ar plăcea foarte mult. Îmi doresc sa fiu o fată foarte cunoscută în întreaga lume pentru tablourile mele.

 Care sunt picturile tale preferate?
Îmi place mult “Carul cu boi” de Nicolae Grigorescu, pentru că este o pictură românească foarte frumoasă și faimoasă. Îmi amintește mereu de viața la țară. Aş mai aminti următoarele lucrări: ,, Violete” al lui Ştefan Luchian, ,,Noapte înstelată” - Van Gogh precum şi ,,Naşterea lui Venus” a lui Sandro Botticelli.

Ai putea să ne spui un obiect care te definește și de ce?
Cred că pe mine mă definește o ramă de tablou, pentru că o ramă înfrumusețează tabloul și nu există, la urma urmelor, tablou fără ramă.

Spune-ne, ceva, te rugăm, și despre viața ta personală. Cum e să ai un frate geamăn?
Uneori e bine, alteori groaznic! Cât despre viața personală, fac 5 activități extrașcolare: înot, pictură pe sticlă, excelență la limba si literatura română, educație plastică și grafică în particular.

Ce alte materii îți plac la școală?
 Pe lângă limba şi literatura română, îmi mai plac engleza, istoria şi biologia

Îți plac colegii tăi de clasă? Cum e să fii cu ei?
Da, îmi plac noii mei colegi, dar probabil nu toti mă cunosc prea bine. Probabil sunt unii care nici nu stiu că pictez. Dar e plăcut în rest. E distractiv în prezenţa lor, cu toate că sunt puţin gălăgioşi. Clasa a V- a este în general o provocare, dar împreună cu colegii mei, iată-ne la final de an!

Și acum top 3:
… top 3 țări pe care dorești să le vizitezi
 Germania,  Franţa,  Anglia

…top 3 cântece preferate..
1. “ 21 Guns “- Green Day, 2. “ The boulevard of broken dreams” - Green Day, 3. ,, Faded” – Alan Walker

… top 3 cărți preferate
1.  ,,Inimă de cerneală” de Cornelia Funke
2-  ,,O buclă în timp” de Madeleine L`Engle
3-  ,,Tabăra” de Louis Sachar

… top 3 filme preferate
1-  ,,Maleficent”; 2-  ,, Alice in Wonderland”; 3-  ,,The phantom of the Opera” 

Mulțumim pentru timpul acordat, Alesia. Ești o fată deosebită. Continuă să ne încânți cu picturile tale.
Mulțumesc, mi-a făcut plăcere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.