20 iunie 2016

Profesorii noștri

Aurora Pop, Maria Sfechiș, clasa a V-a D 
  
thesong.deviantart.com

Pentru inceput am vrea sa ii multumim doamnei profesoare de limba romana Gabriela Pop pentru ca a acceptat sa faca parte din  proiectul “Sa ne cunoastem profesorii”. Pentru ca scopul nostru este sa descoperim cat mai multe lucruri despre doamna profesoara, ne-am permis sa o supunem unui mic interviu, iar dansa ne-a raspuns cu mare drag.

Care erau visele dumneavoastra cand erati copil?
Visam sa devin o actrita celebra sau cantareata...
Ce v-a determinat sa fiti profesoara?
Am ajuns profesoara pentru ca m-au fascinat intotdeauna copiii, cu inocenta si nazbatiile lor.
Ce apreciati la un elev?

Apreciez elevul creativ, sincer, interesat sa invete si sa descopere.

thesong.deviantart.com
Cum era copilaria dumneavoastra? 
Copilaria mea a fost una linistita , interesul major al copiilor de pe atunci a fost sa se joace cu alti copii.
Cum vi se parea romana cand erati mica?
Romana mi-a placut intotdeauna, literatura fascinanta iar gramatica o provocare
Ce va jucati in copilarie?
Ma jucam mult cu copiii de la bloc, pe afara. Jocul nostru preferat se numea ,,Castel " Loveai cu mingea in niste pietre in forma unui castel, unul dintre copii prindea mingea si te urmarea sa te atinga cu ea in timp ce ceilalti copiii refaceau castelul.

Aveti frati sau surori ?
Nu, sunt singura la parinti.
Ce presupune sa fii profesoara?
A fi profesoara inseamna sa muncesti mult, zilnic, dar a avea si satisfactii, a primi zambetul, dragostea si implicarea elevilor tai.

Pe cine vedeti profesoara de  limba romana, in viitor, de la noi din scoala? 
Pe oricine iubeste limba romana, citeste cu drag, invata cu rabdare si cu drag si isi dovedeste ca poate deveni profesor.
Unde v-ar placea sa locuiti?
Imi place la bloc, dar mi-ar placea mult o casa intr-o zona linistita .
V-ar placea sa plecati din tara ?
Nu, decat in vizite sau vacante.
Daca ar trebui sa alegeti alt job, ce job ar fi? 

Nu m-am gandit de cand eram mica la asta, dar cred ca mi-ar placea sa fiu medic.
Cum v-ati simtit in prima zi de predat?
În prima zi am fost bucuroasa, nerabdatoare, dar si emotionata.

  ***Ce ati alege dintre:  

rock/pop : pop

Pizza/salata : pizza
Scoala /vacanta : vacanta
Culori reci/calde : reci
Vara/iarna : vara

Filme de actiune /comedie : actiune
Pianul/chitara : pianul
Muzica/actorie : ambele
Negru/alb : ambele
Inot/volei : inot
Prajitura/inghetata : prajitura
Tenisi/tocuri : tenisi
Nike/Adidas : Adidas
Fusta/blugi : blugi
Trandafir/zambila : trandafir
Strand/mare : mare          
 
Cred ca toti am fost foarte bucurosi si incantati sa aflam mai multe lucruri despre doamna profesoara. Ii multumim!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.