22 iunie 2016

Din drag de muzică…

Maria Sfechiș, din clasa a V-a D, este un copil inteligent, harnic, plin de viata, plin de initiativa si idei.  Desi a cochetat mai de mult cu ideea de a canta, anul acesta a facut pasul decisiv, incurajata fiind si de doamna profesoara de muzica Liliana Farcas, si a inceput sa ia lectii de canto. Am vrut sa aflam cum se simte in aceasta ipostaza, ce loc ocupa muzica in preocuparile ei si daca va continua sau nu pe acest drum. Ii dorim, oricum,  mult succes!

Interviu realizat de 
Denisa Pintilie, clasa a V-a D


-Salut, Maria! Multumesc ca ai acceptat sa ne raspunzi la cateva intrebari!
-Este o onoare pentru mine!
-Deci…Ce iti place sa faci in timpul tau liber?
-De obicei, in timpul meu liber, imi place sa ies afara cu prietenii, sa cant si sa citesc.
-De cat timp ai inceput sa canti?
-De cand eram mica imi placea sa cant si cantam zilnic prin casa, mai ales atunci cand eram singura.
-Te-a sustinut cineva in aceasta arta? Daca da, cine?
-Parintii si doamna profesoara m-au sustinut si m-au ajutat sa imi gasesc un profesor care sa se plieze pe personalitatea mea.

-De ce iti place muzica si ce simti atunci cand canti?
-Iubesc muzica, deoarece atunci cand sunt obosita sau agitata si ascult muzica, ma linistesc. Cand cant, simt ca nu exista limite, ca doar eu ma aflu pe Terra.
-Care e artistul tau preferat? Dar trupa ta preferata?
-Artista mea preferata este Andra, care a fost votata cea mai buna voce din tara, iar trupa mea preferata este Holograf.
-Iei lectii de canto? Descrie-ti putin profesorul!
-Practic canto de putin timp, dar domnul profesor m-a ajutat sa imi implinesc visul. Dansul e cald, avand o relatie speciala cu copiii.
-Care e stilul tau muzical preferat ? Dar piesa ta preferata?
-Stilul meu muzical nu seamana mai deloc cu muzica pe care o ascult zi de zi. De obicei, cant piese comerciale, dar piesa mea preferata este ,,No money”.
-Ce alte activitati extrascolare practici?
-Practic inotul .
-Ce planuri ai pentru viitor?
-Desi iubesc enorm muzica, as vrea sa predau limba si literatura romana. De asemenea, as vrea sa le ofer parintilor mei,candva, tot ceea ce ei mi- au oferit.
-Ce ai alege dintre muzica si prieteni?
-Sincer, daca ar trebui sa aleg dintre muzica si prieteni, as alege prietenii, deoarece poti practica muzica impreuna cu ei, in plus acestia iti sunt alaturi la bine si la rau.
-Cum ti-ai descoperit pasiunea?
-Am inceput sa imi inregistrez vocea pe telefon si mi-a placut cum suna, asa ca i-am sugerat mamei sa ma lase sa iau lectii de canto. Ea a acceptat, iar astfel visul meu, a devenit realitate.
-Mult succes, Maria! Multumesc pentru interviul acordat!

-A fost o placere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.