10 martie 2016

Gânduri de adolescent

Iubirea nu are titlu

Mălina Mureșan, clasa a VIII-a D 

Nu mă lăsa să te iubesc, am uitat cum. Am uitat să vărs o lacrimă, am uitat să trăiesc și, mai presus de toate, am uitat să fiu eu,doar eu. Suferința mă definește până în temelia venelor, dar nu îmi cere să mă schimb,pentru că mi-ai cere imposibilul,iar imposibilul pentru mine e doar un cuvânt șoptit în stropii reci de ploaie în luna lui mai. Nu vreau să te iubesc într-o lume în care te voi pierde printre gânduri și rânduri murdare.

Nu mă lăsa să plec, pentru că nu mă voi putea întoarce niciodată la tine, orgoliul meu mă va purta departe,peste vârfurile castelelor din inima mea,atât de departe în adânc încât nu te voi mai putea privi. Nu mă lăsa să te uit,amintirile mele te vor ascunde și nu  voi mai putea să te port în suflet în diminețile în care cafeaua rece este prea amară pentru un zâmbet. 

Privește-mă cum plec. Am un drum lung și murdar de parcurs, încărcat cu orgoliu, mândrie și demnitate, rupte din adâncul întunecos al inimii mele. Sunt clădită cu răutate și cu o inimă rece într-o privire caldă și blândă. Sunt ceea ce oamenii au făcut din mine, o călătoare fără granițe ce caută iubirea în razele de soare reci dintr-o cameră întunecată a unui hotel îndepărtat de ochii tăi. 

Sunt amară, rece și otrăvită într-o lume în care doar bătăile tale de inimă mă pot alina. Iubirea te face rece, te distruge pe interior până te doboară în genunchi, gata să îți ofere o lovitură finală. Așa e iubirea, dureroasă.