11 martie 2016

Hrană sănătoasă și la școală, și acasă

Sfechiș Maria, cls. a V-a D 


A găti. Ce înseamnă asta? Înseamnă doar să amesteci o multitudine de alimente într-un castron, oală,  etc, pe care apoi să le mănânci? NU! Cu siguranță, nu! Trebuie să alegi cu mare grijă alimentele pe care dorești să le consumi și să le gătești cu suflet. Doamna profesoară de educație tehnologică ne-a învățat să mâncăm sănătos și ne-a încurajat să gătim împreună cu prietenii noștri.

În activitatea din data de 09.03.2016, am pus în aplicare tot ceea ce am învățat la clasă. Am fost tare harnici și entuziaști! La această activitate noi am gătit la alegere tot ce am considerat că s-ar putea pregăti repede și ce ar putea să fie sănătos și gustos, adică: salate de fructe, vafe, frigărui cu fructe, budincă, tort cu fructe etc. La masă am invitat mai multe doamne profesoare, care cu plăcere au onorat invitația noastră.
În cadrul acestui program am putut observa pe de o parte pasiunea și entuziasmul cu care copiii au gătit preparatele, iar pe de altă parte, mândria doamnei profesoare Nelica Ardelean, care a apreciat strădania noastră.