17 martie 2016

Master Chef la școală

Robert Tokes, cls. a VII-a B 

În continuarea “curentului gastronomic” din Școala “Ion Creangă”, elevii clasei a 7-a B au organizat, împreună cu doamna profesoară de educație tehnologică, Nelica Ardelean, o activitate in care și-au arătat măiestria în arta culinară. Pentru două ore, sala de clasă a semănat cu un restaurant, iar  noi ne-am simțit ca veritabili “Master Chef”.   

 
 
Adevărata provocare, pe lângă echipament, igienă, aspect, organizare, a fost, bineînțeles, prepararea mâncării. Ne-am orientat spre gustări sănătoase și deserturi ușoare. După un timp, mâncărurile au fost gata: aspectul, la majoritatea, era impecabil, cu un miros îmbietor, savuros... Am primit oaspeți și ne-am bucurat de roadele muncii noastre!


Ce am învățat din această activitate? Să lucrăm în echipe, să colaborăm, să ne simțim bine împreună, să comunicăm mai bine; să fim îndemânatici, să fim atenți ce mâncăm și … să ne bucurăm de oaspeți!