15 mai 2015

De weekend...

George Secaş , cls. a VI-a A

Grădina Botanică din Jibou 
Vă mai amintiți de acel loc minunat, numit ,,Grădina Zmeilor"??? Ei bine, când am fost acolo, curiozitatea nu m-a lăsat să mă despart de județul Sălaj fără a vizita și o altă renumită atracție turistică: Grădina Botanică din Jibou.

 Este un loc minunat, cu multe plante interesante, dar și cu multe specii de pești (sincer, mi s-a părut că seamănă foarte mult cu Acvariul din Constanța!), cu țestoase, mistreți, căprioare, păuni, diferite specii de găini și lebede de un alb imaculat.   
În ziua în care eu  am fost acolo, erau 40.000 de fire de lalele înflorite!!! Nu veți mai prinde anul acesta multicolorele lalele, dar, dacă vă grăbiți, sigur veți prinde zecile de specii de trandafiri în floare. Pentru mine, Grădina Botanică din Jibou a fost o surpriză plăcută ,pentru că nu mă așteptam să găsesc atâtea lucruri frumoase într-un orășel așa de mic.
Am fost însoțit din nou de același fotograf pasionat, unchiul meu, căruia îi  mulţumim pentru poze!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.