8 octombrie 2023

Excursia olimpicilor

Vizitând vârful Lespezi, care se zărește impunător peste brazii înalți, la o altitudine de 1222m, și Cascada Vălul Miresei, una dintre cele mai frumoase cascade din România, cu cădere de apă de peste 30m, din localitatea Răchițele, am învățat cum să ne orientăm pe un traseu montan, am văzut o parte din Parcul Natural Apuseni, și, bineînțeles, ne-am bucurat de priveliști cu adevărat minunate. Am respirat aer curat, am legat prietenii noi si ne-am revăzut cu foștii noștri colegi, care acum sunt la liceu. 

Au fost prezenți elevi de toate vârstele, din clasa a IV-a pâna în a IX-a. Anturajul a fost unul foarte variat, de la atleți neobosiți la actori talentați, și de la vorbitori de limbi străine la matematicieni pricepuți. Le-am sărbătorit, cu ocazia Zilei Naționale a Educației, și pe doamnele profesoare însoțitoare.

 Cu toții ne-am simțit bine, de la mare la mic, și am trăit împreună o experiență foarte frumoasă.   


 Mulțumim Consiliului Elevilor pentru inițiativă, Asociației Părinților pentru sprijinul acordat al treilea an consecutiv, doamnelor profesoare  care ne-au însoțit, făcând posibilă această excursie, și, nu în ultimul rând, felicitări olimpicilor, și la cât mai multe rezultate bune!

Elena Cristea, 7C

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.