27 octombrie 2023

Orientare sportivă

 


Marți, în Școala Altfel, am fost cu clasa mea, a 5-a D, în parcul Babeș.  Acolo ne aștepta doamna  Gyongyi Simon de la asociația Watch Out, care promovează orientarea sportivă cu harta. 


Am început cu un joc distractiv -Bum! Apoi am învățat să recunoștem semnele convenționale, să ne orientam după o hartă și să mișcăm harta în timp ce mergem, ca să găsim punctul în care vrem să ajungem. 

                       

După ce am exersat  orientarea pe hărți mici, am făcut echipe și am primit o hartă a parcului, să mergem să găsim posturile- niște steaguri cu numere pe ele.


                 

Echipa mea a înțeles foarte repede cum ar trebui să rotim harta pe traseu ca să găsim steagurile și asta ne-a ajutat să obținem locul 2, un loc foarte bun din perspectiva mea, pentru că era prima dată când făceam asta toți din echipă.

 A fost o experiență de neuitat pentru că a fost distractiv și am putut să comunicăm între colegi în timp ce eram sub presiunea jocului.

Ștefan Hanga, 5D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.