3 noiembrie 2016

O seara de neuitat alaturi de prieteni

Iulia Lăpuște, clasa a VI-a D  

Vineri, 28 octombrie 2016, clasa a VI-a D  a petrecut o seara de vis la scoala . Am organizat o petrecere de toamna, cu costume, pizza si suc .

Am ascultat muzica si am dansat toata seara. Am avut  personaje simpatice printre noi, astfel ca veselia a fost asigurata. Vrajitoare, cavaleri , cowboy, politiste, personaje din filme, toti am impartit acelas ring de dans. Diriginta noastra, Dana Muntean, ni s-a alaturat si a dansat alaturi de noi. Am ajutat-o, macar pentru cateva ore, sa treaca pragul si sa devina din nou copil, sa isi aminteasca cu drag de momentele frumoase ale copilariei. 

Spre sfarsit, am apris un lampion in curtea scolii. Ne-am pus toti o dorinta: sa ramanem BEST FRIENDS FOREVER. I-am dat drumul, iar acesta s-a ridicat sus de tot. Pentru prima data, clasa a VI-a D a aprins o stea . Incet, incet, lumina a devenit rosie si, dintr-o data, s-a stins,. Cand a planat in jos, a trecut granitele scolii, ceea ce pe noi ne-a facut sa credem ca dorinta noastra se va implini si vom ramane uniti mereu, nu doar atata timp cat formam o clasa.

A fost o seara minunata, in care am aprins o stea in inima noastra, ce va ramane aprinsa atata timp cat noi vom fi prieteni. Sper ca nu vom uita niciodata amintirile frumoase petrecute impreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.