11 februarie 2016

Profesorii noştri

Interviu cu prof. Mircea Coldea, profesor de educație fizică

Victor Stoica, Denis Oros, clasa a VII-a C

Î:Bună ziua, domnule profesor şi vă mulţumim pentru că aţi acceptat să staţi de vorbă cu noi. Am vrea ca elevii şcolii să vă cunoască mai bine. Pentru început, vă rugăm să ne spuneţi  cum vedeți școala și elevii din ziua de azi ?
R:Total diferite față de când am fost noi elevi.

Î: Cum ar trebui să fie un elev după părerea dvs. ?
R: Conștient că  vine la școală să se pregătească pentru viață, să aibă dorința de a se perfecționa.

Î: Cum ați fost ca elev ?
R: Puțin diferit față de elevii din ziua de azi.

Î: Ce tip de elev apreciați ?
R: Creativ, disciplinat și dornic de învățat.

Î: Vă rugăm să alegeți două sporturi si doi sportivi preferați.
R: Baschet și tenis de câmp. Michael Jordan și Roger Federer
Î: Cum decurge o zi obișnuită în afara școlii ?
R: Beau cafeaua, merg la școala, ajung acasă, mănânc. În weekend merg la competiții. Am foarte puțin timp liber și încerc să mă pregătesc pentru ziua următoare, dar îmi place să citesc

Î: Ce v-a impresionat cel mai mult de când sunteți profesor ?
R: Faptul că elevii devin tot mai conștienți de importanța sportului.
Î: De ce ați ales sportul ?
R: Mi-a plăcut de mic baschetul
 
Î: Preferați un film sau un meci ?
R: De cele mai multe ori un meci.
Î: Echipa preferată...
R:Los Angeles Lakers (baschet)     
 
 
Mulțumim!

                                    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dvs.